Conversie door het dak heen
In 2012 zetten wij, onder de naam Ranger Marketing & Sales, de eerste stappen voor Ziggo. Later en verder als PARTOF voor het inmiddels benoemde VodafoneZiggo, ruim 5 jaar met veel succes aan de deur. Vooral rond 2017 zagen we alleen dat het verkopen via het persoonlijke kanaal lastiger werd. Daar namen we natuurlijk geen genoegen mee! Een mooie kans om weer eens terug te gaan naar de basis en om manieren te bedenken waarmee we prospects wΓ©l over de streep kunnen trekken.
Een fantastisch resultaat
-
1
Customer One
VZ was de eerste klant van PARTOF bij de start in 2017. Trots op dat vertrouwen.
-
54
Adviseurs
Persoonlijk aan de deur met een goed advies en zeer vriendelijk aanbod.
-
132%
Conversie uptake
We bereikten een conversieverhoging met pieken op 132%! Daar kunnen we trots op zijn.
Onze 360ΒΊ strategie
Terug naar de tekentafel dus. Pure deur aan deur verkoop bleek niet langer voldoende, maar wat dan wel? We besloten over te gaan op een 360º verkoopstrategie. We maken de verbinding tussen de mogelijkheden van online en de persoonlijke aandacht van de verkoper aan de deur. Allereerst zorgen we ervoor dat de klant online wordt voorbewerkt. Wanneer nodig komt één van onze adviseurs vervolgens langs aan huis. Gewapend met persoonlijke aandacht, goed advies en een palet aan mogelijkheden om de prospect te converteren. Behalve persoonlijk kunnen we prospects ook online of telefonisch converteren.
Wij geloven in samen beter worden. Om groei te realiseren werkten PARTOF en VodafoneZiggo nauw samen. Beide partijen droegen en nemen verantwoordelijkheid. We schakelden snel en bespraken wekelijks de aandachtspunten. Zo benut je elkaars talent optimaal en kom je tot de beste resultaten.
Een kijkje bij ons in de keuken
-
ππ·It's beginning to look like Christmas.....π§π½βππ πΌ
-
βOns bestaansrecht zit niet in het werk dat we bieden, maar wel in onze cultuur. Klik & lees het artikel ππ»
-
π TAART! π° Bam! Nieuwe weekrecord in het Contact Center. Met een persoonlijk record van ππ§βπ Nout!