Vacatures
Vacatures
Vacatures
Vacatures
Vacatures
6
\
Solliciteer via whatsapp
Solliciteer via whatsapp
Solliciteer via whatsapp
Solliciteer via whatsapp
Solliciteer via whatsapp
T-Mobile

De winkel in jouw straat

Als challenger op de markt, na de introductie van hun glasvezel, had T-Mobile de uitdaging om de markt goed te laten weten dat ze als snelle groeier goed luisteren naar de klant. Die klant kent ze goed, maar dan wel van mobiel. Na de aankoop van onze rijdende winkel, kregen we één opmerking vanuit Den Haag: die willen wij ook wel!

Op bezoek bij de klant

Citymarketing is dé manier om dicht bij je publiek te staan. Natuurlijk heeft T-Mobile/ODIDO ruim 100 winkels, maar door de juiste locaties te kiezen stonden we precies op de plek waar de vragen waren. Een leuke plek, lekkere kop (goede) koffie en een vriendelijke adviseur deden de rest. De bus ging van basis wit, naar opvallend magenta. Volledig in de stijl van de winkel en binnen 5 minuten operationeel in elke straat, op evenementen en speciale locaties.

Elke thuiswedstrijd van FC Utrecht (waar T-Mobile/ODIDO hoofdsponsor is) stond de rijdende winkel op het fanplein. We koppelden daar een gave win-actie aan waar bezoekers konden schieten op een doel. Zo maakte iedereen kans op een fan-sjaal en 1x per maand op een officieel wedstrijdshirt met alle handtekeningen. Logisch dat dit de drukste plek was op het fanplein voor de wedstrijd. En een ultieme merkbeleving van T-Mobile bij de klant.

De resultaten spreken voor zich

  • 35

    Plekken

    We stonden op ruim 35 verschillende plekken in Nederland. Beurzen, evenementen, voetbalwedstrijden, lanceringen, aankondigingen en simpelweg op de wekelijkse markt.

  • 34.000

    Kilometers

    Door Nederland gereden. Op weg naar dié plek waar de nieuwe klant zo makkelijk mogelijk met ons in gesprek kon gaan.

  • 65%

    Conversie

    Een lead na een goede kop koffie met een heerlijke stroopwafel, werd in ruim 65% van de gesprekken een nieuwe glasvezel of mobiele klant.

Samenwerken met PARTOF_