Glasvezel in huis
ODIDO moest een nieuw deel van de markt blijven bereiken. Ook met de nieuwe naam en merkstrategie. Dat vroeg om uitleg naar de markt. Persoonlijk in gesprek met hun klant en nog niet-klant. Wij kregen de uitdaging om dit kanaal dedicated op te zetten. Challenge accepted!
Een nieuw merk, nieuwe benadering
Wat was het heerlijk om hier samen met ODIDO onze tanden in te zetten. We kregen lekker veel vrijheid in onze ideeën van marktbewerking. Vooral de naadloze verbinding tussen sales, marketing en service was nieuw voor ODIDO. Maar al gauw zagen ook zij in dat deze schakel onmisbaar is. We accepteerden de uitdaging en volbrachten deze missie met succes.
We weten nu nog meer van de prospects en hoe zij willen kopen. We creëren zelfs cross-sell leads voor het retailkanaal. Waar de klant ook dé ODIDO-beleving kan ervaren die ze eerder aan de deur konden ervaren. Eén team, één taak.
De resultaten spreken voor zich
-
100
Adviseurs
Al onze medewerkers hebben een onuitputbare drive om er elke dag weer alles uit te halen wat erin zit. Ze weten hoe waardevol blije klanten zijn en gaan voor die glimlach. Ze staan nooit stil en blijven leren.
-
96.241
Deurbellen
Maand in, maand uit. En elke keer weer een verrassend gesprek. De druk op de consument elimineren wij door een passend adresmanagement.
-
4.5
Sterren reviews
Trots! De meting van de kwaliteit aan de deur geeft een score van 4.5 op 5 sterren. Zo werkt het meest intieme moment met de klant bij aan de NPS-score.
Strategie op maat
Onze oplossing: een naadloze verbinding tussen binnen en buiten. Een manier waarop de klant zich nog eens extra serieus genomen voelt en ervaart dat elke afdeling van ODIDO perfect met elkaar samenwerkt.
Duidelijke informatie in de voorbereiding, een prettig gesprek aan de deur en de vrijheid als klant om het kanaal te kiezen waar zij zich goed bij voelen. Of je, als klant, nu kiest voor direct kopen aan de deur, de offerte online te accorderen of een telefonisch gesprek. Overal dezelfde aandacht en service. Persoonlijk op maat en de perfecte Customer Journey.
Een kijkje bij ons in de keuken
-
🎄🛷It's beginning to look like Christmas.....🧑🏽🎄🎅🏼
-
“Ons bestaansrecht zit niet in het werk dat we bieden, maar wel in onze cultuur. Klik & lees het artikel 🙏🏻
-
🎂 TAART! 🍰 Bam! Nieuwe weekrecord in het Contact Center. Met een persoonlijk record van 🚀🧑🚀 Nout!