Donaties voor nu en morgen
Soms is verandering zo dichtbij. Maar heel eerlijk; dit was de meest verrassende projectpartner die we hebben gehad. Maar dat maakt het niet minder gaaf en succesvol.
De resultaten spreken voor zich
-
1
Trainer
Die verantwoordelijk was voor het opzetten van de UNICEF Academy op onze bewezen succesvolle manier
-
10
Wervers
In het werkveld in gesprek met donateurs volgens de Internationale visie van UNICEF.
-
200%
Groei
π€© BAM! Dat is resultaat. Door alle aanpassingen werd het interne team al snel succesvol met groei in bezetting en donaties
Strategie op maat
De volgende gesprekken gaven duidelijk weer dat UNICEF heel goed wist waar ze mee bezig waren, maar dat het ook nodig was om de touwtjes meer in eigen handen te nemen. De wereldwijde organisatie kent heel goed de fieldmarketing en in meerdere landen liepen er eigen teams. In Nederland werd 100% van deze activiteiten buiten de deur gelegd. De uitkomst: managed insourcing. Wij leverden de wervers inclusief commerciΓ«le begeleiding. Een derde partij werd aangetrokken voor de loonverwerking.
The details are not the details, they are the design. De verandering gaf ook een duidelijke opdracht om de interne opleiding van management en wervers aan te pakken. Alle aspecten werden aangepakt en gaven uiteindelijk een naadloos resultaat waar UNICEF in Nederland heel goed zelf aan de slag kon. Missie geslaagd.
Een kijkje bij ons in de keuken
-
ππ·It's beginning to look like Christmas.....π§π½βππ πΌ
-
βOns bestaansrecht zit niet in het werk dat we bieden, maar wel in onze cultuur. Klik & lees het artikel ππ»
-
π TAART! π° Bam! Nieuwe weekrecord in het Contact Center. Met een persoonlijk record van ππ§βπ Nout!