Donaties voor nu en morgen
Soms is verandering zo dichtbij. Maar heel eerlijk; dit was de meest verrassende projectpartner die we hebben gehad. Maar dat maakt het niet minder gaaf en succesvol.
De resultaten spreken voor zich
-
1
Trainer
Die verantwoordelijk was voor het opzetten van de UNICEF Academy op onze bewezen succesvolle manier
-
10
Wervers
In het werkveld in gesprek met donateurs volgens de Internationale visie van UNICEF.
-
200%
Groei
π€© BAM! Dat is resultaat. Door alle aanpassingen werd het interne team al snel succesvol met groei in bezetting en donaties
Strategie op maat
De volgende gesprekken gaven duidelijk weer dat UNICEF heel goed wist waar ze mee bezig waren, maar dat het ook nodig was om de touwtjes meer in eigen handen te nemen. De wereldwijde organisatie kent heel goed de fieldmarketing en in meerdere landen liepen er eigen teams. In Nederland werd 100% van deze activiteiten buiten de deur gelegd. De uitkomst: managed insourcing. Wij leverden de wervers inclusief commerciΓ«le begeleiding. Een derde partij werd aangetrokken voor de loonverwerking.
The details are not the details, they are the design. De verandering gaf ook een duidelijke opdracht om de interne opleiding van management en wervers aan te pakken. Alle aspecten werden aangepakt en gaven uiteindelijk een naadloos resultaat waar UNICEF in Nederland heel goed zelf aan de slag kon. Missie geslaagd.
Een kijkje bij ons in de keuken
-
Hoog bezoek! π Het bestuur van de VOA, verschillende wethouders en de kersverse burgemeester van Alphen kwamen langs om een kijkje te nemen bij ons op kantoor. Geen standaard rondleiding, maar een moment waarin ze echt konden ervaren wie wij zijn, waar we voor staan en hoe het voelt om onderdeel te zijn van Partof πͺπ½π€
-
Wat een prachtig beeld van waar het vaak begint: de keuken van je moeder. π Bij PARTOF geloven we dat familie, overwinning en visie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Hier ontstaat de kracht om te groeien, te delen en vooruit te kijken. Mooi om te zien, Swen!πππ
-
Bij PARTOF geloven we dat een klantreis pas echt waardevol is wanneer die met vertrouwen begint. Dit verhaal van Kjeld en zijn team laat zien hoe belangrijk oprechte en consistente communicatie is. Complimenten aan Niels voor de 10 plus, en aan het hele team voor het dagelijks leveren van kwaliteit.