In het hart van de Zeeuwen
Na een eerdere overname wilde DELTA het huidige klantenbestand flink uitbreiden op het gebied van TV, internet en energie. We zien mooie kansen in het deur aan deur kanaal, maar het is wel een beetje spannend. Waarom? DELTA heeft jarenlang geholpen aan een strijd om verkoop aan de deur tegen te houden, voornamelijk om concurrentie uit de provincie te houden. Zouden de Zeeuwen geen weerstand voelen tegenover verkoop aan de deur vanuit DELTA? Dit moesten wij voorzichtig aanpakken.
Een zorgvuldige aanpak
De eerste stap: met elkaar in gesprek. Hoe gaan we dit doen? We wilden zorgvuldig te werk gaan, dus gingen we op onderzoek uit. Was de prospect ooit klant? Waarom nu niet meer? Welke andere diensten neemt hij/zij af? Toen dit helder was, konden we praktisch aan de slag. We begonnen met een vooraankondiging in off- en online media, zodat onze adviseurs de mensen niet zouden overvallen. De adviseurs kregen duidelijke instructies en gingen goed voorbereid bij de prospects langs. Heel belangrijk: de adviseurs mochten niet irritant en opdringerig overkomen. Vriendelijk en behulpzaam, dat waren de kernwoorden.
Vertrouwen gaf resultaat
-
76%
Gesprekken
De Zeeuwen gingen graag in gesprek. Vooral om te horen wat "ons" Delta allemaal van plan was op het gebied van Energie en Telecom.
-
27
Adviseurs
Een mooie provincie met veel lokale adviseurs. Zeeuwen in gesprek met Zeeuwen. En natuurlijk voorzien van alle informatie over de plannen van Delta.
-
26%
Orderconversie
Dagelijks zorgden we voor nieuwe klanten of klanten die upgraden. Met een totale conversie van boven de 25% op alle deuren kunnen we spreken van een groot succes!
Een kijkje bij ons in de keuken
-
ππ·It's beginning to look like Christmas.....π§π½βππ πΌ
-
βOns bestaansrecht zit niet in het werk dat we bieden, maar wel in onze cultuur. Klik & lees het artikel ππ»
-
π TAART! π° Bam! Nieuwe weekrecord in het Contact Center. Met een persoonlijk record van ππ§βπ Nout!