De winkel in jouw straat
Als challenger op de markt, na de introductie van hun glasvezel, had T-Mobile de uitdaging om de markt goed te laten weten dat ze als snelle groeier goed luisteren naar de klant. Die klant kent ze goed, maar dan wel van mobiel. Na de aankoop van onze rijdende winkel, kregen we één opmerking vanuit Den Haag: die willen wij ook wel!
Op bezoek bij de klant
Citymarketing is dé manier om dicht bij je publiek te staan. Natuurlijk heeft T-Mobile/ODIDO ruim 100 winkels, maar door de juiste locaties te kiezen stonden we precies op de plek waar de vragen waren. Een leuke plek, lekkere kop (goede) koffie en een vriendelijke adviseur deden de rest. De bus ging van basis wit, naar opvallend magenta. Volledig in de stijl van de winkel en binnen 5 minuten operationeel in elke straat, op evenementen en speciale locaties.
Elke thuiswedstrijd van FC Utrecht (waar T-Mobile/ODIDO hoofdsponsor is) stond de rijdende winkel op het fanplein. We koppelden daar een gave win-actie aan waar bezoekers konden schieten op een doel. Zo maakte iedereen kans op een fan-sjaal en 1x per maand op een officieel wedstrijdshirt met alle handtekeningen. Logisch dat dit de drukste plek was op het fanplein voor de wedstrijd. En een ultieme merkbeleving van T-Mobile bij de klant.
De resultaten spreken voor zich
-
35
Plekken
We stonden op ruim 35 verschillende plekken in Nederland. Beurzen, evenementen, voetbalwedstrijden, lanceringen, aankondigingen en simpelweg op de wekelijkse markt.
-
34.000
Kilometers
Door Nederland gereden. Op weg naar dié plek waar de nieuwe klant zo makkelijk mogelijk met ons in gesprek kon gaan.
-
65%
Conversie
Een lead na een goede kop koffie met een heerlijke stroopwafel, werd in ruim 65% van de gesprekken een nieuwe glasvezel of mobiele klant.
Een kijkje bij ons in de keuken
-
Hoog bezoek! 🙌 Het bestuur van de VOA, verschillende wethouders en de kersverse burgemeester van Alphen kwamen langs om een kijkje te nemen bij ons op kantoor. Geen standaard rondleiding, maar een moment waarin ze echt konden ervaren wie wij zijn, waar we voor staan en hoe het voelt om onderdeel te zijn van Partof 💪🏽🤍
-
Wat een prachtig beeld van waar het vaak begint: de keuken van je moeder. 💛 Bij PARTOF geloven we dat familie, overwinning en visie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Hier ontstaat de kracht om te groeien, te delen en vooruit te kijken. Mooi om te zien, Swen!🙏🙏🙏
-
Bij PARTOF geloven we dat een klantreis pas echt waardevol is wanneer die met vertrouwen begint. Dit verhaal van Kjeld en zijn team laat zien hoe belangrijk oprechte en consistente communicatie is. Complimenten aan Niels voor de 10 plus, en aan het hele team voor het dagelijks leveren van kwaliteit.