Sales uitbesteden aan PARTOF

Kies je voor gemak en wil je een sales boost bereiken? Jouw bedrijf heeft geen salesafdeling of deze heeft flink last van onderbezetting? Of wil je een add-on op je eigen kanalen? Sales uitbesteden aan PARTOF is in alle gevallen een schot in de roos.

Vaak is het voor jou als opdrachtgever glashelder. Je hebt een lijst met prospects en ziet nog liever vandaag dan morgen dat er een team aan de slag gaat met het bezoeken van de adressen. Daar komt de ervaring van PARTOF om de hoek kijken: wij weten dat het loont om eerst méér te weten te komen van deze prospects.

Slim sales uitbesteden

PARTOF is al jaren gespecialiseerd in field marketing. De ervaring heeft ons geleerd dat het loont om je steeds concreter te richten op de prospect. Het is altijd verstandig om een looplijst door middel van onze datagedreven aanpak te screenen. Dan wordt vaak duidelijk dat we van 100 adressen er bij zo’n 55 geen bewoners thuis zullen treffen. Als je weet dat dit tweeverdieners zijn, kun je bijvoorbeeld de zaterdag als bezoekdag inplannen. Of onze fieldmedewerker laat een flyer achter waarop staat hoe de prospect eenvoudig online een offerte kan aanvragen.

Sales uitbesteden

Datagedreven fieldmarketing

Digitaler werken is de toekomst en wij zijn hier heel vooruitstrevend in. Prospect Driven Conversion Technology is een in huis ontwikkeld systeem dat jou als opdrachtgever meer inzicht geeft in je doelgroep. Met het nieuw ontwikkelde FINDRS ontstaat zelfs zonder tussenkomst van persoonsgegevens een voorspellend model dat antwoord geeft op de vraag: is deurbezoek bij een adres kansrijk en waarom? Dat geeft ons een enorme voorsprong in de branche. Wij streven ernaar ook de 55 adressen die lastiger te bereiken zijn binnen te halen.

Onze 360° verkoopstrategie

Je kunt bij het sales uitbesteden aan PARTOF gebruik maken van zowel onze expertise in marketing, als sales én service. Onze 360° verkoopstrategie noemen wij dat. Naast fieldmarketing kunnen wij alle onderdelen van de marketingmix op ons nemen. Met de uitgebreide data over je prospects weten we exact welke informatiekanalen we in moeten zetten. Ook de aftersales is bij ons in goede handen. Alle informatiesystemen over de prospects beschikken over dezelfde data en alle disciplines zijn op elkaar afgestemd. Een klant dubbel nabellen? Niet bij inschakeling van PARTOF.

Uitbesteden en inbouwen

Al vele jaren stellen wij fieldsalesteams en fieldmarketingteams samen en we hebben een bewezen succesvolle online en offline werkwijze ontwikkeld. Onze volledige focus is gericht op jouw sales. Daarbij zetten we jouw kennis van je bedrijf en dienst optimaal in. Tegelijkertijd houden we ons ver van interne processen die de conversie niet bevorderen. Wil je zelf die sales en marketingkennis in huis hebben? Dan recruteren we, bouwen we een team en gaan dat vervolgens insourcen. Zo wordt het team ook daadwerkelijk PARTOF you.

First time right

Onze aanpak komt er in het kort op neer dat we met de voorkennis die ontstaat uit intelligente data de klant enthousiasmeren. Het eerste klantcontact, de eerste keer dat jouw bedrijf de klant ‘aanraakt’, moet goed zijn. Hij wordt aangesproken op de juiste manier, met de juiste toon en de juiste informatie. Wij staan op scherp om dat te bereiken.

Spreekt onze aanpak van de ‘first time right’ jou aan? Dan horen we graag van je. Neem contact op via 085 485 54 99 en vraag naar Chris!