Promotiebureau PARTOF

We leven in Nederland in een tijd van grote overvloed. Voor elk product en elke dienst heeft de consument keus uit talloze alternatieven. Hoe springt jouw merk daar bovenuit? Laat dat maar over aan de specialisten van ons promotiebureau, zij zorgen voor promotie met de hoofdletter P van PARTOF.

Onderscheidend promotiebureau

PARTOF is niet zomaar een fieldmarketing en -promotiebureau. We zijn one of a kind. Sales en marketing kun je leren, maar bij ons zit het in de genen. Daarom kunnen we ook voor andere bedrijven en merken dat onderscheidend vermogen naar boven halen. Je merk of dienst naar mensen toebrengen, op zo’n manier dat het echt een beleving wordt. Geen cliché bij PARTOF.

Crossmediale 360° marketing

Met crossmediale marketing zet je meerdere kanalen in om je toekomstige klanten te bereiken en te informeren. We noemen dat de 360°C strategie. Nieuwe generaties en nieuwe doelgroepen vereisen vernieuwende manieren van werken. Vooral jongeren bepalen zelf hoe en wanneer ze informatie willen ontvangen. Gemiddeld gaan prospects na 6 of 7 keer ‘aangeraakt’ te zijn over tot een besluit. Zo’n 360° strategie maakt een goed partnership met jou essentieel: samen verantwoordelijkheid nemen, snel schakelen en regelmatig afstemmen. Als onderdeel daarvan koppelen we elkaars middelen naadloos aan elkaar.

Promotiebureau

Vernuftige technologie

Wij omarmen alle technologische mogelijkheden en maken er volop gebruik van. Sterker nog, we gaan pas aan de slag wanneer we alle data op een rijtje hebben. Ons in huis ontwikkelde Prospect Driven Conversion Technology staat daarvoor garant. Hierdoor krijgen we een helder beeld van je toekomstige klanten. Daardoor kunnen we de promotionele activiteiten concrete doelstellingen meegeven. Met geavanceerde software monitoren we het resultaat continu.  

Oog voor conversie

PARTOF is een promotiebureau met oog voor conversie. Een promotiecampagne is bij ons nooit alleen maar leuk of mooi. Natuurlijk ontkom je er soms niet aan om je eerst te richten op een bredere doelgroep. Er moet immers bekendheid gecreëerd worden. Bij sampling doet zo’n 60% van de ontvangers er niets mee, maar heeft je merk wél gezien. Met een informatiebus bij graafwerkzaamheden voor glasvezel creëer je een positieve houding naar het merk toe. In wijken waar de gemiddelde leeftijd hoger is, kun je veel bereiken met een informatie-avond. Promotie is voor ons de brug naar sales. De conversie verliezen wij nooit uit het oog.

Retail case

Promotie is vaak de voorbereidende fase en ons salesteam zorgt later voor de conversie. Het kan ook andersom. We zagen dat bij een telecombedrijf de deur-tot-deur-verkoop lastiger werd. Dat bracht ons op het plan om ons promoteam bij de retail in te zetten. Tijdens een Black Friday actie in de winkel werden wachtende klanten aangesproken. Zo werd het wachten minder vervelend en kon ons team de voordelen van de dienst naar voren brengen. Het resultaat was verbluffend: er werd in 1 dag meer verkocht dan anders in een hele week!

Benieuwd wat promotie voor jouw bedrijf kan doen? Neem dan direct contact op met Chris via 085 485 54 99.