Fieldmarketing bureau PARTOF

PARTOF is een fieldmarketing bureau dat in je huid kruipt en een deel van je wordt. Vandaar onze naam. En die strategie werkt, onze conversie is sky high. Wij werken nauw samen met jou als opdrachtgever, zodat we van alle ins en outs op de hoogte zijn. Zo kunnen onze fieldmedewerkers het juiste verhaal vertellen.

Een goed begin is het halve werk, dat weet elk fieldmarketing bureau. Toch gaan weinig bureaus zo ver in de voorbereiding als PARTOF.

Intelligente data

Om succes te hebben bij de contactmomenten aan de deur, omarmen we de technologie. Wij hebben in huis een systeem ontwikkeld, waarmee we intelligente data verzamelen. Met deze Prospect Driven Conversion Technology staan onze medewerkers op het juiste moment met het juiste verhaal bij de juiste klant. Dus niet aanbellen voor een dienst die zich richt op vijftigplussers bij een jong gezin of voor zonnepanelen waar ze al op het dak liggen. Dat lijkt voor de hand liggend, maar het komt in de praktijk geregeld voor. Alle informatie die wij verzamelen is van waarde bij potentiële klanten van een actuele opdracht, maar ook bij toekomstige klanten. Bijvoorbeeld als iemands telefoonabonnement over 4 maanden afloopt.

Fieldmarketing bureau

Nog intelligenter

Met onze Prospect Driven Conversion Technology kunnen we al meer dan 50 ‘soft-insights’ koppelen aan adressen. Die informatie – gemiddelde leeftijd van het gezin, bijzonderheden van het pand etcetera etcetera – voegen we toe aan de looplijst van ons fieldmarketing team. Zo voorkomen we dat we potentiële klanten storen, maar geven we juist het gevoel dat ze met onze dienst ontzorgd worden. Van consumentenirritatie en -ongemak naar consumentengemak. Nog geavanceerder is ons nieuwe systeem FINDRS, de opvolger van Find, Inform & Convert. Hiermee kunnen we (nieuwe) klanten nog meer centraal stellen. Met FINDRS ontstaat er zonder persoonsgegevens een predictief model dat zich vooral richt op: ‘Waarom is deurbezoek kansrijk en waarom niet?’ De pilot van de afgelopen maanden is al een groot succes.

Specialisten in fieldmarketing

Naast de nog digitalere manier van verkopen zijn wij ervan overtuigd dat persoonlijke verkoop blijft. Én vaak de enige manier is ‘to get the job done’. Daarvoor heb je specialisten nodig. Ons fieldmarketing bureau werkt met vaste werknemers die wij gedegen opleiden in het vak. Ze weten alles over het bedrijf en de dienst waarvoor ze op pad gaan, ze zijn er PARTOF. Wij zien het contact aan de deur als het meest intieme moment met de klant, dat moet aan alle kanten kloppen. Zij geven de klant de juiste informatie en zorgen dat de klantreis een aaneenschakeling van fijne ervaringen is. De klant krijgt een stappenplan overhandigd van wat er na aanschaf van een abonnement gebeurt. Uit naam van de opdrachtgever pakken we ook het eerste klantcontact op bij de aftersales. Waar nodig, zijn we online bereikbaar.

Wat maakt ons zo goed?

We zijn goed in wat we doen. Mogen we dat zeggen? Ja, dat mogen we zeggen! De combinatie van digitaal verleiden en persoonlijk converteren maakt ons uniek. Het optimaal verrijken van de data aan de voorkant en een verrijkend contact aan de deur. We maken moeiteloos de verbinding tussen marketing, sales en service. En hebben bakken aan ervaring in telecom fieldmarketing aan consumenten. Met trots werken we samen met de grootste merken van Nederland.

Mogen we onze kennis binnenkort voor jou inzetten? Kom dan een bakkie doen met Chris, altijd te bereiken via: 085 485 54 99.