Fieldmarketing bureau PARTOF

PARTOF is een fieldmarketing bureau dat in je huid kruipt en een deel van je wordt. Vandaar onze naam. En die strategie werkt, onze conversie is sky high. Wij werken nauw samen met jou als opdrachtgever, zodat we van alle ins en outs op de hoogte zijn. Zo kunnen onze fieldmedewerkers het juiste verhaal vertellen.

Een goed begin is het halve werk, dat weet elk fieldmarketing bureau. Toch gaan weinig bureaus zo ver in de voorbereiding als PARTOF.

Intelligente fieldmarketing data

Om succes te hebben bij de contactmomenten aan de deur, omarmen we de technologie. Wij hebben in huis een systeem ontwikkeld, waarmee we intelligente data verzamelen. Met deze Prospect Driven Conversion Technology staan onze medewerkers op het juiste moment met het juiste verhaal bij de juiste klant. Dus niet aanbellen voor een dienst die zich richt op vijftigplussers bij een jong gezin of voor zonnepanelen waar ze al op het dak liggen. Dat lijkt voor de hand liggend, maar het komt in de praktijk geregeld voor. Alle informatie die wij verzamelen is van waarde bij potentiële klanten van een actuele opdracht, maar ook bij toekomstige klanten. Bijvoorbeeld als iemands telefoonabonnement over 4 maanden afloopt.

Fieldmarketing bureau

Nog intelligenter

Met onze Prospect Driven Conversion Technology kunnen we al meer dan 50 ‘soft-insights’ koppelen aan adressen. Die informatie – gemiddelde leeftijd van het gezin, bijzonderheden van het pand etcetera etcetera – voegen we toe aan de looplijst van ons fieldmarketing team. Zo voorkomen we dat we potentiële klanten storen, maar geven we juist het gevoel dat ze met onze dienst ontzorgd worden. Van consumentenirritatie en -ongemak naar consumentengemak.

Nog geavanceerder is ons nieuwe systeem FINDRS, de opvolger van Find, Inform & Convert. Hiermee kunnen we (nieuwe) klanten nog meer centraal stellen. Met FINDRS ontstaat er zonder persoonsgegevens een predictief model dat zich vooral richt op: ‘Waarom is deurbezoek kansrijk en waarom niet?’ De pilot van de afgelopen maanden is al een groot succes.

Specialisten in fieldmarketing

Naast de nog digitalere manier van verkopen zijn wij ervan overtuigd dat persoonlijke verkoop blijft. Én vaak de enige manier is ‘to get the job done’. Daarvoor heb je specialisten nodig. Ons fieldmarketing bureau werkt met vaste werknemers die wij gedegen opleiden in het vak. Ze weten alles over het bedrijf en de dienst waarvoor ze op pad gaan, ze zijn er PARTOF.

Wij zien het contact aan de deur als het meest intieme moment met de klant, dat moet aan alle kanten kloppen. Zij geven de klant de juiste informatie en zorgen dat de klantreis een aaneenschakeling van fijne ervaringen is. De klant krijgt een stappenplan overhandigd van wat er na aanschaf van een abonnement gebeurt. Uit naam van de opdrachtgever pakken we ook het eerste klantcontact op bij de aftersales. Waar nodig, zijn we online bereikbaar.

Wat maakt ons zo goed?

We zijn goed in wat we doen. Mogen we dat zeggen? Ja, dat mogen we zeggen! De combinatie van digitaal verleiden en persoonlijk converteren maakt ons uniek. Het optimaal verrijken van de data aan de voorkant en een verrijkend contact aan de deur. We maken moeiteloos de verbinding tussen marketing, sales en service. En hebben bakken aan ervaring in telecom fieldmarketing aan consumenten. Met trots werken we samen met de grootste merken van Nederland.

Mogen we onze kennis binnenkort voor jou inzetten? Kom dan een bakkie doen met Chris, altijd te bereiken via: 085 485 54 99.

Fieldmarketing bureau, PARTOF

Fieldmarketing door PARTOF, dat is persoonlijke verkoop 3.0. Met onze kennis van marketing, sales en people management stijgt de conversie met tientallen tot zelfs honderden procenten. Wij bereiken dat met een unieke combinatie van technologie én persoonlijk contact. Onze medewerkers hebben allemaal een onuitputtelijke drive om er het maximale uit te halen.

Kansen met een fieldmarketing bureau

Fieldmarketing, dat is toch ingewikkeld en duur? Je hoort ons niet zeggen dat het niet ingewikkeld is. Alleen praten wij liever over uitdagingen. En daar houden we van! Gaat een prospect niet snel overstag, dan geeft het veel voldoening om uit te vinden wat wél werkt. Een andere tijd langskomen? Extra informatie geven? Of nog een heel andere aanpak? Is iemand lastiger te overtuigen dan een overstapper via een vergelijkingssite, dan is het vaak een loyale klant. Zo iemand blijft ook de komende jaren klant, goed voor de ‘return on investment’. We combineren online met offline om te kijken waar de kansen liggen. En daar richten we onze pijlen op. Die gerichte manier van werken is effectief en kostenbesparend.Meer weten? Bel met Chris!

Data driven

We beginnen bij het begin. En dat is: zo veel mogelijk informatie verzamelen over jouw prospects. Daar hebben wij de afgelopen 15 jaar een succesvol systeem voor ontwikkeld: de Prospect Driven Conversion Technology. En de ontwikkeling staat niet stil, met FINDRS hebben we daar een innovatieve dienst aan toegevoegd. Hiermee kunnen we zelfs zonder tussenkomst van persoonsgegevens veel te weten komen over jouw potentiële klant. Nieuwe klanten stellen we echt centraal, het gaat ons niet om domweg scoren. Zo leer je als opdrachtgever ook meer over potentiële klanten en dat is van onschatbare waarde.

Fieldmarketing

Intelligent informeren

Op basis van de verzamelde data is het mogelijk om op het juiste moment met het juiste verhaal bij de juiste klant te komen. Onze medewerkers weten waar ze het over hebben. Het zijn fulltime krachten die wij opleiden in het vak, specialisten dus. Op basis van onze data kunnen zij precies de goede toon aanslaan in het persoonlijke contact en eventuele belemmeringen wegnemen.

Neem een fieldmarketing bureau voor een telecomprovider. Komt bij het contact aan de deur de vraag waar het modem wordt geplaatst, dan kan onze medewerker direct de meest gangbare plek aanwijzen. Mensen overtuigen om tot verkoop over te gaan? Tevreden klanten werven door het geven van juiste en intelligente informatie, dat is de meerwaarde die PARTOF biedt.

De blije klant

Wij zoeken de klant echt op. Het is veel meer dan het aflopen van adressen, wij stellen mensen volledig op de hoogte van de dienst die wij aanbieden. En soms is het gewoon beter om niet aan te bellen. Vijf keer voor de deur staan, daar wordt niemand blij van. Fieldmarketing wordt toch al vaak geassocieerd met opdringen en aandringen. Dat pakken wij heel anders aan. Wij willen potentiële klanten interesseren, boeien en een omgeving creëren waar gekocht wordt. Soms ook letterlijk, zoals de kleurige T-Mobile bus met mobiele huiskamer. Laagdrempelig, gezellig en met alle antwoorden voor de klant over glasvezelabonnementen.

Klantcontact met fieldmarketing

De nodige marketingkennis in huis? Daar kunnen wij altijd iets aan toevoegen. Het contact aan de deur is gewoon een heel andere tak van sport. Natuurlijk werken we daarbij graag samen met de marketing en salesafdeling van onze opdrachtgevers. Ook kun je het hele proces van begin tot eind in onze handen leggen. Digitaal verleiden, persoonlijk converteren; dat is de insteek. En door onze intelligente data liggen de verwachtingen die wij scheppen heel dicht bij het resultaat.

Meer weten? Bel ons dan via 085 485 54 99 en vraag naar Chris!