CASE STUDY

Deur aan deur nu wél een succes voor T-mobile

De uitdaging: tegenvallende resultaten

Deur aan deur verkoop was tot nu toe een kanaal dat T-mobile wel iets opleverde, maar eigenlijk niet genoeg. Dat kwam vooral doordat marketing en sales niet lekker op elkaar aansloten. De vraag was: gingen ze stoppen of gaven ze het nog een kans? PARTOF kreeg de uitdaging om er alsnog een succes van te maken. En uitdagingen, daar houden wij van!

Onze oplossing: gewoon verkopen. En dan met verkopers die wèl snappen wat de marketing-afdeling bedoeld.

Het was natuurlijk best spannend voor T-mobile. Wat gingen wij anders doen? Waarom zou het nu wel lukken? Het antwoord: we doen het op de PARTOF manier. Persoonlijk converteren. Dat werkt!

Onze verkopers snappen hoe ze marketing en sales met elkaar verbinden. Ze zorgen ervoor dat hun verhaal naadloos aansluit op de marketingacties van T-mobile. En ze doen meer dan alleen aanbellen. Is de klant niet thuis? Dan krijgt hij een flyer in de bus met een aanbieding en een telefoonnummer. Op afspraak komen we gewoon nog een keer langs. Mogen we in gesprek? Dan kan de klant rekenen op een glimlach en waardevol advies. Onze enthousiaste verkopers helpen bij het kiezen van een passend pakket en geven duidelijke informatie over het overstappen. Zo komt de klant niet voor verrassingen te staan. 

Een groei van 500%

De samenwerking tussen T-mobile en PARTOF is leuk. Beide bedrijven hebben een startup vibe, zijn een tikje rebels en hebben een hoop energie. Samen gaan we hard en dat zie je terug in de resultaten. De conversie ging van 5% naar 25%. Een groei van 500%! Het geloof in dit kanaal is weer helemaal terug.

Heb jij een toffe uitdaging voor ons? Wij gaan hem graag aan. Koffie doen?