CASE STUDY

Opvallen is een ware uitdaging

Verleiden is een kunst

Alles draait om een goede eerste indruk. Hoe verleid (of activeer) jij de klant? Allereerst moet er een klik zijn met het merk. Voor een brand fit is het belangrijk dat de benadering de merkwaarden visualiseert en inspeelt op de behoefte. Dat is onze kunst. We vallen op door een unieke, afwijkende benadering en geven waar nodig de consument de mogelijkheid om het product uit te proberen? Dit zijn allemaal elementen die van invloed zijn op het koopbesluit van de consument.

Onderscheiden het sleutelwoord

De beleving is de hoofdreden voor een consument om een fysieke winkel te bezoeken. De reden om de smartphone in de binnenzak te laten en fysiek het gesprek aan te gaan. Onze maatschappij is veranderd. Onze manier van lezen en kopen is radicaal anders geworden. Internet heeft echt de boel flink opgeschud. Markten zijn veel transparanter geworden. Nieuwe generaties en nieuwe doelgroepen verwachten vernieuwde manieren van werken van retailers. Hoe communiceer jij met een generatie die alleen nog voor zich zelf lijkt te leven en die je niet meer kunt bereiken via kranten, radio en tv? Wij leveren een passende beleving. Een moment om niet te vergeten.

Resultaat voorop

Een goed concept voor activatie laat haalbaarheid en flexibiliteit zien. Daarom zetten wij de uitvoering altijd op één. Onze verleiders hebben jouw resultaat voor ogen. Door goed samen te werken maken we gebruik van elkaars kunsten. Zo haal je het maximale uit je budget om de markt te activeren.

Partnership

Onze teams zorgen ervoor dat jouw merk(en) optimaal vertegenwoordigd worden op de vloer. Onze kunst tonen we aan met geavanceerde software. Door het monitoren van het resultaat kunnen we bijsturen waar nodig om zo een uitstekende executie neer zetten. Hierbij staat partnership centraal. We koppelen elkaars middelen naadloos aan elkaar en bereiken daardoor het afgesproken resultaat.

Onuitputbare drive

Wie gaat morgen jouw klanten adviseren en begeleiden? En welke technologieën komen er op je af ? We werken met ambitieuze medewerkers die iedere dag beter willen worden. Voor iedereen is een persoonlijk ontwikkelingsplan beschikbaar en perspectief op het maken van mooie stappen. Twee keer per jaar wordt de ontwikkeling uitvoerig gemeten en besproken en zo blijven we focus houden op groei. We stomen onze medewerkers klaar voor een volgende stap; bij voorkeur bij de opdrachtgever of binnen PARTOF_.

Dagelijks brengen wij het Plezier van Ziggo, The excited future van Vodafone en het gemak van DELTA.